Tag: interakcje

Artykuły


Warning: Undefined array key "search" in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/themes/transplantologia/parts/search-test/art.php on line 5

Interakcje leków immunosupresyjnych z niesteroidowymi lekami przeciwzapalnymi (NLPZ)


Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 96

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 122

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 96

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 122

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 96

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 122

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 96

Warning: Array to string conversion in /home/klient.dhosting.pl/boardwalk/transplantologia.edu.pl/public_html/wp-content/plugins/advanced-custom-fields-pro/includes/acf-value-functions.php on line 122

9 lutego 2019

Stosowanie niesteroidowych leków przeciwzapalnych (NLPZ) przez pacjentów przyjmujących leki immunosupresyjne wiąże się ze zwiększonym ryzykiem wystąpienia działań niepożądanych, m.in. z (...) więcej